01 лютого Гаврилюк Лілія Олександрівна провела відкритий урок з української мови у 8 класі на тему "Опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі". Вчитель ретельно продумала кожен етап уроку.
Діти мали змогу переконатися у красі села Санжійка. Учениця Цісар Д. презентувала краєзнавчий маршрут, в якому розповіла про найцікавіші та найдивовижніші місця Санжійки.
Лілія Олександрівна принесла на урок морський пісок із сміттям, якого, на жаль, дуже багато можна побачити вздовж усього місцевого узбережжя Чорного моря. Таким чином, вчитель звернула увагу дітей на актуальну екологічну проблему, пов'язану з недбалим ставленням людей до природи.
Девізом уроку став вислів" "Кожному мила своя сторона". Вчитель підібрала до уроку тексти з найвідоміших художніх творів українських класиків, які містять описи природи. Діти знаходили у текстах епітети, метафори, порівняння, фразеологізми. Потім зробили висновок, що так писати могли лише ті люди, які дуже люблять свій рідний край.
Домашнім завданням стала робота з добору художніх засобів, які можна використати,описуючи своє рідне село. Це було випереджувальне завдання до роботи над письмовим твором.
Діти мали змогу переконатися у красі села Санжійка. Учениця Цісар Д. презентувала краєзнавчий маршрут, в якому розповіла про найцікавіші та найдивовижніші місця Санжійки.
Лілія Олександрівна принесла на урок морський пісок із сміттям, якого, на жаль, дуже багато можна побачити вздовж усього місцевого узбережжя Чорного моря. Таким чином, вчитель звернула увагу дітей на актуальну екологічну проблему, пов'язану з недбалим ставленням людей до природи.
Девізом уроку став вислів" "Кожному мила своя сторона". Вчитель підібрала до уроку тексти з найвідоміших художніх творів українських класиків, які містять описи природи. Діти знаходили у текстах епітети, метафори, порівняння, фразеологізми. Потім зробили висновок, що так писати могли лише ті люди, які дуже люблять свій рідний край.
Домашнім завданням стала робота з добору художніх засобів, які можна використати,описуючи своє рідне село. Це було випереджувальне завдання до роботи над письмовим твором.
Лілія Олександрівна є високоосвіченим, інтелігентним педагогом-патріотом, який виховує справжні почуття любові до рідного краю. Разом з учнями захоплюється красою художнього слова вітчизняних письменників і робить все для того, щоб прищепити цю любов своїм учням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий