Цікавий педагогічний досвід

Шинкаренко Євдокія Іванівна,

вчитель початкових класів Дальницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів,
вчитель вищої кваліфікаційної категорії, "старший учитель".
Презентація досвіду роботи. 
Задачі з логічним навантаженням для учнів1-4 класів.



Руссу Надія Іванівна, 

вчитель початкових класів, Заслужений вчитель України
Методичні посібники:
1. "Вправи та ігри для розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів" (методичні рекомендації для вчителів початкових класів, вихователів та батьків)

2. "Україна та Шевченко у моєму серці" (дитяча поезія на допомогу вчителям, батькам, вихователям).

3. "Ой, літа ви мої калинові" (авторські вірші)

Фильм

Пацар Мальвіна Володимирівна,

              вчитель зарубіжної літератури, української літератури, художньої культури

Презентація досвіду роботи



Ступак Ірина Миколаївна,

вчитель початкових класів Санжійської ЗОШ


Презентація роботи





Гаврилюк Лілія Олександрівна,

вчитель української мови та літератури Дальницької ЗОШ, 
вчитель вищої категорії,  "старший учитель".
 На її думку, у системі тренувальних вправ з орфографії велике місце посідають словникові диктанти. Це одна з найефективніших форм роботи, що сприяє виробленню міцних правописних вмінь. Системне та планомірне проведення різноманітних форм словникових диктантів сприяє трансформуванню знань і вмінь учнів у міцні та тривалі навички. Цінність словникових диктантів полягає в тому, що в процесі їхнього написання учні призвичаюються до активної та організованої праці, формуються навички регламентованої роботи, вміння дотримуватись встановленого порядку та ритму, розвивається  пам’ять, зір, слух, виробляється вміння свідомо користуватись орфографічними правилами. У той же час сама передача на письмі вимагає напруження та зосередження уваги. Отже, це один із засобів виховання  дисциплінованості, організованості, точності та акуратності в навчальній діяльності, а також  боротьби за культуру письма.
Але практичні потреби життя вимагають, крім предметної, формування таких компетентностей як комунікативна, соціальна, естетична та ін. Тому вона практикує написання тематичних словникових диктантів, які дають можливість використати під час уроку цей лексичний матеріал для створення невеличких усних або письмових зв’язних висловлювань чи складання окремих речень. Це сприяє збагаченню активного словникового запасу учнів, дає можливість оволодівати мовою як засобом спілкування в різних сферах життєдіяльності, розвиває мовні, інтелектуальні та пізнавальні здібності, формує гуманістичний світогляд, моральні переконання та естетичні смаки, сприяє  засвоєнню національних і загальнолюдських цінностей, виховує в учнів потребу в удосконаленні власної мовленнєвої культури протягом усього життя, тобто дає можливість розвивати під час  навчального процесу вище зазначені компетентності.
Методичний посібник "Тематичні словникові диктанти"

Цісар Наталія Вікторівна,

вчитель математики, заступник директора з навчально-виховної роботи 
Дальницької ЗОШ, вчитель вищої категорії, "вчитель-методист"


 Протягом  п’яти років я працюю  над темою «Розвиток творчих здібностей у процесі навчання математиці». Як зявився задум роботи над цією темою? Мені здається, що будь-який задум виношується  протягом  усього свідомого життя автора і чекає того дня, коли автор прийде до висновку, що ця робота необхідна не тільки йому, але й іншим. Для мене це був день, коли на уроці математики я запропонувала своїм одинадцятикласникам відповісти на питання: «Навіщо ви вивчаєте математику?» Мені хотілося знати, чи достатній запас знань випускників для того, щоб законами математики пояснити основні явища природи, чи достатньо тих знань, які залишаться назавжди і перейдуть у переконання, які допоможуть їм  обґрунтовувати свої погляди на світ.

Наукова новизна роботи полягає у застосуванні ефективних методів навчання, проектної діяльності учнів, використанні комп’ютерних технологій у навчальному процесі.

Практична значимість полягає в аналізі змісту навчальних предметів, спрямованого на поглиблення й розширення змісту математики для забезпечення творчого навчання.


Методичний посібник:

"Як створити власноруч незвичайний урок математики?" 


У методичному посібнику розкриті особливості викладання математики на основі інформаційно-комунікативних технологій.
Мета посібника — допомогти вчителеві математики у проведенні уроків, а також  при розробці власних уроків із використанням інформаційно-комунікативних  засобів навчання .
У посібнику пропонуються рекомендації для проведення і організації уроків алгебри у 7 класі.
Друга частина посібника — диск, який містить презентації-модулі для організації різних частин уроку. Компонуючи їх,  вчитель швидко зможе створити систему власних уроків.
Посібник адресований учителям ЗНЗ, студентам вищих навчальних закладів педагогічного профілю, а також слухачам курсів  післядипломної педагогічної освіти.
ДИСК
У посібнику містяться матеріали, які допоможуть  молодим вчителям у підготовці до уроку. 

Методичний посібник:

"Проведення гри "Що? Де? Коли?"

У роботі наводяться питання для проведення інтелектуальної гри «Що?Де?Коли?», яка, на мою думку, найкраще дає змогу замислитися учню над питаннями: «А навіщо я вчив математику?». Як показав досвід роботи, ця гра повинна проводитися між учнями й учителями школи. І краще, якщо питання задають вчителі різних предметів. Саме таким чином ми покажемо єднання усіх наук. 




Комментариев нет:

Отправить комментарий