Математичні ігри

           Пропоную вам розробку ігор з математики для організації змістовної позакласної роботи з предмета. 


  Математичний бій
Мета: розвиток математичних здібностей, кмітливості, логічного мислення; зміцнення пам'яті учнів;продемонструвати зв’язок математики з іншими науками; розвиток пізнавальної активності; формування інтересу до вивчення математики; виховання відповідального ставлення до колективної діяльності; виховання вміння спілкуватися.
Правила гри
1.      Гра складається з питань за такими розділами: «Математика і спорт», «Математика і поезія», «Математика та кулінарія», «Анаграми», «Цікава математика», «Для кмітливих».
2.      Гра може бути як командною, так і індивідуальною.
3.       За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
4.       Перемогу отримує та команда, яка набрала більшу кількість балів.
5.       За правильним виконанням завдань стежить журі. 
6.      Учні –вправні снайпери, що влучною стрільбою обирають питання з різних тем, які заздалегідь невідомі. Під час пострілу може трапитися різне… Дозаправка у повітрі—гравець має право на додатковий постріл. Відмова роботи двигуна—пропускається хід. Закінчення пального—вихід з гри.
7.      Щоб перевірити відповідь, треба натиснути на слово «Відповідь».
8.      На обдумування питання дається 1 хв. Відлік часу почнеться, якщо натиснути на відповідний значок.
9.      Перемагає гравець (команда) , який дав найбільшу кількість правильних відповідей.

                                                      
https://docs.google.com/presentation/d/1aEGRnpzhE_89sZzrUm0ac1D3YXc3cPGlRK7_C8iRuvw/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Гра "Поле чудес"
Мета. Показати зв'язок математики з технікою, розширити знання  з історії математики.
Правила гри. За допомогою барабана гравець обирає сектор, на якому розташовані вказівки: «Кількість набраних балів», «Перехід ходу», «Ваші бали подвоюються», «Можете відкрити будь-яку букву». Якщо гравець назвав правильну букву, то він отримує зазначену кількість балів й може назвати букву, далі крутити  барабан або назвати слово. Якщо гравець назвав неправильно букву, то бали до його рахунку не додаються, і право ходу переходить до іншого гравця. Букви відкриваються шляхом натискання на віконце в задуманому слові.
         У супергрі для того, щоб з’явилася підказка від Якубовича, слід натиснути на рамку з питанням.

        Після супергри, якщо гравець назвав правильно слово, треба натиснути  на червону зірочку, якщо неправильно—синю.


https://docs.google.com/presentation/d/1ePOnAet0E0dgcWg2dH4aDKPjEB5imTMQ4P0IEpJzUUI/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Своя гра
Мета гри:розвивати математичні здібності, кмітливість, допитливість, логічне мислення, зміцнювати пам'ять учнів;розвивати і зміцнювати інтерес до математики;розвивати комунікативні можливості учнів у процесі підготовки до позакласних заходів з предмета;показати учням зв'язок математики з іншими науками; формування і розвиток інтересу учнів до занять математикою, розширення світогляду учнів.
Правила гри
1.      Гра може бути як командною, так і індивідуальною.
2.      Учні—знавці математики, яким запропоновано переконатись у  зв'язку математики з іншими науками. Для цього треба дати відповіді на питання за певними рубриками. Завдання мають різний рівень складності і ціну. Кожен може обирати будь-яке з цих завдань.
3.     Щоб перевірити себе, треба натиснути на слово «Відповідь».

4.     Перемагає гравець (команда), який набрав найбільшу кількість балів.


https://docs.google.com/presentation/d/1RWrQuIlpTmNBfSu4JlPwjMWnHLHtJCDaJFm9g1LNVq0/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Що? Де? Коли?
Мета: поглибити й узагальнити знання учнів з математики; розвивати пізнавальну активність, вміння порівнювати, аналізувати, робити висновки, працювати в групах; сприяти розширенню світогляду; виховувати інтерес до предмета.
Правила гри:
  1.  Гра складається з 12 питань.На обговорення кожного питання дається   1 хвилина(для бліц-питань, що складаються з 3 запитань, сумарний час обговорення складає також 1 хвилину).
  2. Команда має право дати дострокову відповідь.
  3. За вірну дострокову відповідь команда отримує можливість використати додаткову хвилину.
  4. За підказки глядачів або обговорення після закінчення часу команді автоматично зараховується невірна відповідь.
  5. Команда може скористатися допомогою залу, якщо рахунок не на її користь.





https://docs.google.com/presentation/d/1Z8WgyqLM18q2WS8qcp2Xhizb-zhM-m6BylpptOgQZlg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
                                                                                                                                       Презентація

                                        Гра "Математичними стежинами"


 Мета гри. Гра має за мету розвиток інтересу до вивчення математики, а також виховання патріотизму; розвиток особистостей дітей на основі  культурно-історичних цінностей свого народу та народів інших країн.

Правила гри. Гра «Математична стежина» розрахована на учнів 6-11 класів. Учням у якості туристів пропонується  пройти маршрутом «Математична стежина».
Для цього їм необхідно дати відповіді на питання за  певними рубриками: «Історичні особистості», «Математика й видатні українці», «Прислівя, приказки й математика».
   Для вибору питання гравці викидають  кубик. Цифра, яка випала, означає, скільки кроків треба зробити.  На шляху будуть зустрічатись перепони! У правому кутку  з’являється зірочка, яка відповідає запропонованим рубрикам. При натисканні на цю зірочку відкривається питання. Щоб відкрити питання, натисніть на зірочку .На обдумування питання -  1 хвилина! Якщо відповідь вірна, то необхідно натиснути внизу на червоний знак, якщо невірна  – на синій.Правильна відповідь з’явиться, якщо  натиснути на слово «Відповідь». Якщо ви бажаєте розпочати свій маршрут, то натисніть на значок із написом «Перейти на ігрове поле», а якщо ні –на значок «Завершити гру».



https://docs.google.com/presentation/d/14LjVcBevxnxPIjeGx1I-3ZLRDCt3nflrckjKkojnaDU/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
Гра "Хто мріє стати великим математиком"
Мета гри. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; мобілізувати учнів до активного оволодіння програмовим матеріалом; розвивати через гру інтерес до математики, її історії, до читання  додаткової літератури, логічне мислення, увагу, самостійність кмітливість;розширювати світогляд; виховувати цілеспрямованість, упевненість у собі, вміння і навички розмірковувати, а також свідоме ставлення  до процесу набуття знань, які допомагають перемогти.
Правила гри. Гра проводиться як аналог гри «Перший мільйон».
Для визначення учасника гри проводиться відбірковий тур. Той, хто перший виконує завдання, починає гру. Під час гри гравець має право на три підказки:  «50 на 50», «Мудра підказка друга»,«Підказка залу». У відбірковому турі право на участь отримує той з учнів, хто швидше проставить правильну нумерацію у даному завданні відбіркового туру.
До гри додається презентація, в якій подані питання відбіркових турів та питання з варіантами відповідей. Презентацію оснащено музичним супроводом.



https://docs.google.com/presentation/d/1ZcsOXAmgeW_wJCk0dQUBvH-cyMLMiq6omcLe_ZLd7Uk/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Комментариев нет:

Отправить комментарий