10 лютого 2016 року Шинкаренко Євдокія Іванівна провела відкритий урок з української мови у 4 класі з теми "Неозначена форма дієслова". Вона поставила перед собою мету сформувати поняття неозначеної форми дієслова, розвивати мислення учнів, творчу уяву, виховувати любов та повагу учнів до знань.
Вчитель розпочала урок з каліграфічної хвилинки. Підібрала такі сполучення букв, в яких учні найбільше роблять каліграфічних помилок при написанні. З утворених солучень букв діти утворили прислівник, дібрали до нього антонім, ввели слово у речення.
Вихованці Євдокії Іванівни активні, творчі, допитливі. З великою зацікавленістю вони сприймають кожний етап уроку. Вчитель спонукає їх до свідомогзо засвоєння матеріалу. Завдяки проблемному викладу матеріалу діти дають з легкістю дають своє визначення неозначеної форми дієслова. Вони знають і розпізнають однорідні члени речення, правильно розставляють розділові знаки при звертанні.
Діти вміють самостійно працювати. Їм подобається виконувати нестандартні завдання ("Знайди зайве", "Склади речення" тощо).
Вчитель провела урок на високому методичному рівні. Урок спонукав дітей до творчості, що є головним для сучасної дитини.
Вчитель розпочала урок з каліграфічної хвилинки. Підібрала такі сполучення букв, в яких учні найбільше роблять каліграфічних помилок при написанні. З утворених солучень букв діти утворили прислівник, дібрали до нього антонім, ввели слово у речення.
Вихованці Євдокії Іванівни активні, творчі, допитливі. З великою зацікавленістю вони сприймають кожний етап уроку. Вчитель спонукає їх до свідомогзо засвоєння матеріалу. Завдяки проблемному викладу матеріалу діти дають з легкістю дають своє визначення неозначеної форми дієслова. Вони знають і розпізнають однорідні члени речення, правильно розставляють розділові знаки при звертанні.
Діти вміють самостійно працювати. Їм подобається виконувати нестандартні завдання ("Знайди зайве", "Склади речення" тощо).
Вчитель провела урок на високому методичному рівні. Урок спонукав дітей до творчості, що є головним для сучасної дитини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий