У рамках конкурсу "Найкращий урок, що виховує патріотизм" Власова Вероніка Олександрівна провела урок у 5 класі на тему: "Прикметник як частина мови". Мета уроку: навчити дітей вмінню співпрацювати при виконанні спільних завдань, виховувати повагу до мови, почуття відповідальності за свої дії.
Дана мета є актуальної для сьогодення. Адже нашій державі вкрай необхідні толерантні особистості, які здатні швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, вміти підтримати слабшого, не образити незахищеного.
Вчитель зацікавила дітей, запропонувавши їм пояснити зміст слова "відкриття". Діти легко знайшли відповідь, та ще й назвали імена українських вчених, які робили їх.
Вчитель поставила перед дітьми завдання зробити своє невеличке відкриття за допомогою певної схеми.
Вероніка Олександрівна запропонували дітям різні тексти. Не дивлячись у їх зміст, лише за назвою необхідно було вгадати, які тексти містять найбільшу кількість прикметників. Всі справилися з цим завданням-це були художні твори. А далі учням було запропоновано у художньому тексті відновити пропущені прикметники. Діти зачитали свої творчі роботи й зійшлися на думці, що усі тексти були оригінальними й різними. Отже, переконались, що прикметники здатні допомогти створити й уявити яскраву, образну картину.
Вероніка Олександрівна продовжувала захоплювати дітей все новими й новими завданнями: випишіть пикметники, визначте їх вид, рід, відмінок тощо. Найбільший інтерес викликало таке завдання: "За даними ознаками визначити предмет". Вражала фантазія дітей, які швидко відгадували слова. Тоді вчитель ускладнила завдання: "Подаруй предмету ознаки". Знову діти з легкістю подарували ознаки словам "трава", "весна", "Україна".
У підсумку уроку вчитель запропонувала дітям оживити картинку за допомогою фарб, а потім її описати. Цікаво, що всі обрали для розмальовки теплі кольори. Це говорить про те,що урок дарував дітям позитивні емоції. Останнім випробуванням стало завдання: "Уведіть чотири прикметники в реченням, в якому виразіть свої враження від уроку".
Урок був цікавим, насиченим, направленим на духовний розвиток дітей, зміцнення їхніх патріотичних почуттів.
Дана мета є актуальної для сьогодення. Адже нашій державі вкрай необхідні толерантні особистості, які здатні швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, вміти підтримати слабшого, не образити незахищеного.
Вчитель зацікавила дітей, запропонувавши їм пояснити зміст слова "відкриття". Діти легко знайшли відповідь, та ще й назвали імена українських вчених, які робили їх.
Вчитель поставила перед дітьми завдання зробити своє невеличке відкриття за допомогою певної схеми.
Вероніка Олександрівна запропонували дітям різні тексти. Не дивлячись у їх зміст, лише за назвою необхідно було вгадати, які тексти містять найбільшу кількість прикметників. Всі справилися з цим завданням-це були художні твори. А далі учням було запропоновано у художньому тексті відновити пропущені прикметники. Діти зачитали свої творчі роботи й зійшлися на думці, що усі тексти були оригінальними й різними. Отже, переконались, що прикметники здатні допомогти створити й уявити яскраву, образну картину.
Вероніка Олександрівна продовжувала захоплювати дітей все новими й новими завданнями: випишіть пикметники, визначте їх вид, рід, відмінок тощо. Найбільший інтерес викликало таке завдання: "За даними ознаками визначити предмет". Вражала фантазія дітей, які швидко відгадували слова. Тоді вчитель ускладнила завдання: "Подаруй предмету ознаки". Знову діти з легкістю подарували ознаки словам "трава", "весна", "Україна".
У підсумку уроку вчитель запропонувала дітям оживити картинку за допомогою фарб, а потім її описати. Цікаво, що всі обрали для розмальовки теплі кольори. Це говорить про те,що урок дарував дітям позитивні емоції. Останнім випробуванням стало завдання: "Уведіть чотири прикметники в реченням, в якому виразіть свої враження від уроку".
Урок був цікавим, насиченим, направленим на духовний розвиток дітей, зміцнення їхніх патріотичних почуттів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий