25 квітня 2016 року Бєлоусова Т.М. провела урок української мови на тему "Споріднені слова". Вчитель поставила за мету виховати патріотичні почуття через формування уявлень про сім'ю, родину, краєзнавство, ознайомлення з явищами суспільного життя, формування знань про людство, традиції свого народу.
Урок розпочався із загадки, відгадкою якої стало слово "Батьківщина". Діти підібрали слова, якими можна було б замінити це слово. З легкістю вони вигукували : "Україна", "рідний край", "рідна земля", "Вітчизна" тощо. Діти визначили, що ці слова близькі за значенням, але назвати їх спорідненими не можна.
Майстерно вчитель підвела учнів до наступних слів, які асоціюються зі словом "Батьківщина". Це слова "мама" та "тато". Діти отримали завдання підібрати і до них споріднені слова. Треба було бачити їхні очі, коли вони казали: "Мамуся, мамусенька, мамочка, таточко, татусю, татко". Вкладали у ці слова найдорожчі почуття: любов, повагу, гордість за своїх батьків.
А далі вчитель вже вела дітей у наступний світ відкриттів. "Прочитайте вірш і знайдіть у ньому рослини-символи",--дає завдання Таїса Миколаївна. "Верба, калина, тополя". І з цим завданням впоралися з легкістю! "А хто радіє найбільше приходу весни?". "Птахи!"--вигукували дітлахи.
І вчитель пропонує учням виконати роль пташок. Один ряд повинен був виконати пісню жайворонка, другий--синички, третій- соловейка. Якими ж були ті пісні! Ніжними, весняними, пробуджуючими.
Не забула вчитель згадати про головну особливість українського народу-гумор. Діти спробували довести, що вони справжні українці. Вони настільки артистично читали гуморески, що слухачі змушені були сміятися до сліз!
Щоразу, відвідуючи уроки Бєлоусової Т.М., дивуєшся: скільки творчості, запалу, незвичайності у цій тендітній жіночці. Час на її уроках летить непомітно. Діти захоплені працею, навчальною грою, творчою діяльностю.
Після уроку напрошується головний висновок :" Виховання любові до Батьківщини починається з творчого вчителя".
Урок розпочався із загадки, відгадкою якої стало слово "Батьківщина". Діти підібрали слова, якими можна було б замінити це слово. З легкістю вони вигукували : "Україна", "рідний край", "рідна земля", "Вітчизна" тощо. Діти визначили, що ці слова близькі за значенням, але назвати їх спорідненими не можна.
Майстерно вчитель підвела учнів до наступних слів, які асоціюються зі словом "Батьківщина". Це слова "мама" та "тато". Діти отримали завдання підібрати і до них споріднені слова. Треба було бачити їхні очі, коли вони казали: "Мамуся, мамусенька, мамочка, таточко, татусю, татко". Вкладали у ці слова найдорожчі почуття: любов, повагу, гордість за своїх батьків.
А далі вчитель вже вела дітей у наступний світ відкриттів. "Прочитайте вірш і знайдіть у ньому рослини-символи",--дає завдання Таїса Миколаївна. "Верба, калина, тополя". І з цим завданням впоралися з легкістю! "А хто радіє найбільше приходу весни?". "Птахи!"--вигукували дітлахи.
І вчитель пропонує учням виконати роль пташок. Один ряд повинен був виконати пісню жайворонка, другий--синички, третій- соловейка. Якими ж були ті пісні! Ніжними, весняними, пробуджуючими.
Не забула вчитель згадати про головну особливість українського народу-гумор. Діти спробували довести, що вони справжні українці. Вони настільки артистично читали гуморески, що слухачі змушені були сміятися до сліз!
Щоразу, відвідуючи уроки Бєлоусової Т.М., дивуєшся: скільки творчості, запалу, незвичайності у цій тендітній жіночці. Час на її уроках летить непомітно. Діти захоплені працею, навчальною грою, творчою діяльностю.
Після уроку напрошується головний висновок :" Виховання любові до Батьківщини починається з творчого вчителя".
Комментариев нет:
Отправить комментарий